sobota, 1 lutego 2014

Kate i George na wakacjach

dailymail.co.uk

Książę George po raz pierwszy wyjechał za granicę. Kate wraz z synkiem dołączyła do reszty rodziny Middletonów, którzy pojechali na wakacje na Karaiby.

dailymail.co.uk

Cała rodzina zamieszkała w willi na ekskluzywnej, prywatnej wyspie, którą mogliśmy poznać jako domek letniskowy księżniczki Małgorzaty.

dailymail.co.uk

Na wyspie znajduje się: 74 luksusowych willi (w tym gwiazdkowy Mick Jagger) i jeden mały hotel. Ponadto wszystko jest patrolowane przez strażników-nie tylko to, co dzieje się na lądzie, ale również to, co dzieje się na morzu.

dailymail.co.uk

Niestety z wakacji musiał zrezygnować książę William, który, jak każdy wie, ponownie został studentem. Natomiast w kwietniu cała trójka pojedzie do Australii i Nowej Zelandii w oficjalną podróż.
dailymail.co.uk

                ******************************************************

Zostały ogłoszone nowe wyjścia Kate.

11 lutego pojawi się na Gali w National Portrait Gallery
Natomiast w Walentynki, czyli 14 lutego, będziemy mogli zobaczyć Katena otwarciu ICAP Art Room w Northolt High School w dzielnicy Ealing w zachodnim Londynie.

Czekamy z niecierpliwością :)

7 komentarzy :

  1. hej jak tam? czemu lubisz Kate? lubisz inne ksiezne? ile masz wejść na bloga? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Hej :) super :)
    2. Lubię Kate, bo jest miła i, co najważniejsze, nie uważa się za księżną, nie wywyższa. Zresztą dużo by tu wymieniać :)
    3. Odpowiedź na pasku bocznym w "Moja lista blogów"
    4. Jak na razie 1707 :)
    Również pozdrawiam i dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa, na pewno 1707 - chyba nie wiesz, że to za dużo wejść na takiego bloga, także zdradziłaś sie, ze to kłamstwo. papa

      Usuń
    2. Dobrze, w takim razie jutro wrzucę licznik i wtedy dowiemy się, czy się "zdradziłam" czy nie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. i wszystko jasne - nie chodzi mi o liczbe ogólną . Chodziło mi o liczbę na dzień

      Usuń
    4. To trzeba było tak od razu! I wszystko jasne, że to nie ja się "Zdradziłam", tylko ty źle sformułowałaś/łeś pytanie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    5. a więc ile?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ronnie natalia-oreiro-pl