poniedziałek, 29 grudnia 2014

Uspra... wiedli.. wienie??

Notka została usunięta, bo bym chyba nie miała życia

Dla Waszej wiadomości, tak jak zauważyła jedna z moich czytelniczek, autorka innego bloga o Kate (każdy wie, jakiego) też coś takiego zrobiła, a jakoś nikt nic jej nie zarzucał.

No, ale dobrze. Usunę tego posta, żebyście się już nie rzucały jak węgorze. Mam nadzieję, że będziecie z siebie zadowolone. Jak wszystko było okej, to było tylko parę komentarzy, ale jak już się coś nie tak robiło, to od razu paręnaście.

Ja jednak nie patrze na komentarze, ale na wyświetlenia, z których jestem bardzo zadowolona.

Skoro tak uwielbiacie innego blogi o Kate, to zajmijcie się tym, co tam się dzieje. Bo skoro ja jestem tylko zwykła kopiarą, to po co czytać mojego bloga? Nie ważne, że zdania były prawie w całości zmienione, a i tak zaznaczone jako oryginalny tekst i podany dokładne źródło.

Robię to tylko dla świętego spokoju, a nie dlatego, że się wystraszyłam. Bo nie miałam czego. Podałam dokładne źródło. Jak nie robiłam notek tematycznych, to było źle, jak zrobiłam, jeszcze gorzej. Od razu znalazła się masa anonimów, którzy powiesili na mnie psy. Możecie, być z siebie zadowoleni, usunę posta. Ale nie usunę bloga. Nie po to przez cały rok pisałam notki, żeby teraz poszły one w niepamięć. Bądź co bądź, to moja praca i nie mam zamiaru wywalać jej do kosza, bo Wy chcecie mnie zmieszać z błotem.

Chyba nigdy nie pisałam usprawiedliwień. To też nie jest forma usprawiedliwiania. Po prostu zaczynacie już przesadzać. Multum krytyki od anonimowych osób. Skąd mogę mieć pewność, że to nie jedna i ta sama osoba? Podpisać się można różnie: Kasia, Basia, Krysia, Walentyn. Ale to ciągle może być ta sama osoba. W dodatku komentarze były dodawane w małych odstępach czasu. Może i jestem głupia jak but, ale widocznie nie na tyle, żeby nie zauważyć, że za kilkunastoma komentarzami z krytyką stoi kilka osób.

No, ale dobrze. Gdybym chciała, to bym pewnie udowodniła, że to kilka osób pisze po dwa komentarze, ale nie chce mi się zajmować bzdurami.

Mam nadzieję, że znudzi się Wam ciągłe dokopywanie mi i wieszanie na mnie psów, bo i tak nie zrezygnuję z bloga.

Nienawidzę moderacji, ale w związku z tym, co się wyprawia, chyba jestem zmuszona ją ustawić, przynajmniej na jakiś czas. Nigdy nie lubiłam moderacji, bo sama jestem czytelniczką blogów i nie lubię, jak publikuje się tylko te komentarze, które autor chce. Ale nie daliście/dałyście mi wyboru. Nie mam zamiaru się z Wami użerać. Mam nadzieję, że to tylko przejściowe i wkońcu znudzi się Wam ta zabawa. A jak nie? Trudno. Najwyżej będzie się pojawiać moderacja.

Nie jest to żadne chamstwo z mojej strony. Po prostu nie lubię, jak ktoś ma kogoś totalnie gdzieś, jak jest dobrze, ale jak zdarzy się jakiś błąd, to od razu jest ci on wytykany.

Pozdrawiam
Crazy Music


Ps. Przypominam, że nadal możecie głosować w ankietach :)

40 komentarzy :

  1. Całkowicie popieram Twoją decyzję o moderacji. Wydaje mi się, że niektórzy zupełnie nie mają pojęcia, czym jest notka tematyczna. Przedstawiłaś im bardzo interesujący artykuł, którego w większości nikt nie miał możliwości przeczytać, a Ty im dałaś taką możliwość.
    Pamiętaj, że masz jednak wciąż grono wiernych fanów, którzy będą Cię odwiedzać i wspierać jak trzeba będzie :) I choć rzadko komentuje (brak czasu), to jednak zawsze wchodzę na Twojego bloga, bo prowadzisz go rzetelnie i z pasją.
    Pozdrowienia i buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam i dziękuję :)
      Też wydawał mi się bardzo ciekawy, ale skoro innym się nie spodobał, no to trudno. Płakać nie będę :)

      Usuń
  2. Notka była ciekawa i to nawet bardzo. Nie potrzebnie ją kasowałaś bo hejterzy będą czuli dumę że "wygrali". Teraz info do wszystkich. Musimy przyznać otwarcie Crazy Music ma ciężko i to nawet bardzo. Dlaczego? Bo w Polsce jest dość dużo blogów o Kate jak i o samej BRK. Crazy Music musi mierzyć się z porównaniami do innych blogerek (a w szczególności do takiej jednej). Zobaczycie następnym razem właścicielka tego bloga napiszę taki post że wam kopara do ziemi opadnie ;p I niech wszyscy hejterzy założą własne blogi i niech piszą coś sensownego. Wtedy to Crazy Music może NIE anonimowo wam przygadać. Pozdrowienia dla autorki Lena :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłam go, żeby już wkońcu poszli w spokoju spać. Bo chyba całą noc nie spali, bo pisali hejty. Tak jak napisałam, myślałam, że notka będzie ciekawa, ale skoro się nie spodobała, to czemu ma "zaśmiecać internet"? A co do Twojego komentarza: miło mi, że ktoś docenia moją pracę i w sumie też widzi, że teraz prowadzić bloga o kimkolwiek z BRK jest bardzo trudne.

      Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
    2. O czym była ta notka, bo nawet jej nie widziałam?
      Korba

      Usuń
    3. O Wallis Simpson i Edwardzie

      Usuń
    4. właśnie weszłam ja przeczytać bo wczoraj nie miałam czasu a tu taki psikus. Proszę dodaj ja z powrotem i nie przejmuj się zazdrosnymi ludźmi taka jest mentalność naszego narodu - zazwyczaj krytykuje się rzeczy które są fajne.
      Mam nadzieje że ta notka powróci, w końcu to Twój blog i możesz na nim zamieszczać co chcesz o ile podajesz przypis, skąd to wzięłaś.
      Twój blog jest naprawdę super - u mnie na drugim miejscu (na pierwszym jest blog o innej księżniczce :))
      Zawsze na bieżąco i ciekawie, dużo zdjęć i "miła" atmosfera.
      Czekamy na notki tematyczne i kolejny rok z tym blogiem :)

      Usuń
    5. No niestety, chyba się nie pojawi :( Musiałabym ją pisać od początku, bo nigdzie jej nie zapisałam. Ale mam już nieco inny pomysł na notkę tematyczną, zobaczymy, co z tego wyjdzie :)

      Usuń
  3. Nareszcie napisałaś coś sama od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mam blog, że muszę posługiwać się różnymi źródłami.. Nie wiem, czy o to ci chodziło :)

      Usuń
  4. Odwiedzam też inne blogi o Kate, ale do tej pory zauważyłam, że z tych prowadzonych przez polskie blogerki tylko ty się starasz - piszesz ciekawe notki, często tematyczne, a inne nawet nie starają się, żeby jakoś zachęcić czytelników do odwiedzania swoich blogów. Prowadzisz naprawdę świetnego bloga! Gratulacje! Moim zdaniem jest najlepszy z wszystkich o BRK, żałuję, że nie przeczytałam tego posta, którego usunęłaś... Mam nadzieję, że następnym razem nie będzie takiej sytuacji. Pozdrawiam, Gabriela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam go usuwać, ale wolałam, żeby znowu nie było zgrzytów. Już mam pomysł na notkę tematyczną, mam nadzieję, że uda mi się znaleźć informacje, które mi są do niej potrzebne :)

      Usuń
  5. Cześć! Zwykle nie komentuję blogów, bo niestety czas nie pozwala, ale po tym co napisałaś muszę:)
    Notka o Wallis i Edwardzie była na prawdę fajna i ciekawa. Bardzo żałuję, że ją usunęłaś. Mam nadzieję, że takie sytuacje się nie powtórzą. Robisz świetną robotę, notki pojawiają się regularnie i dużo szybciej niż gdzie indziej!
    Mam wielką prośbę - czy mogłabyś podać mi swój adres mailowy? Zależy mi na kontakcie

    Pozdrawiam serdecznie
    MP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eweli.ewelina@gmail.com
      Nie wiem, czy zajrzysz tu, aby sprawdzić moją odpowiedź, ale podaję :)

      Usuń
  6. Jestes THE BEST! Super blog, super notki, systematyczne, podoba mi sie wszystko u Ciebie.
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  7. jako anonimowy gość uważam, że nie powinnas była usuwać tego posta - to była twoja praca - przywróc go - usuwanie go nie przyniesie ci nic dobrego - postaw na swoim, bo następnym razem będzie to samo jak się komus cos nie spodoba - co mają komentarze - to piszący je maja problem - namawiam przywróć go i pokaz ze bronisz swego - fala krytyki zawsze będzie - do tego trzeba przywyknąć - to Ty tu piszesz tematy i Ty sobie to urządzasz - nie daj się krytyce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam już wcześniej, że niestety nigdzie nie mam zapisanego tego posta i musiałabym go tworzyć od początku. Aktualnie pracuję nad nową notką tematyczną :) mam nadzieję, że jutro uda mi się ją opublikować :)

      Usuń
    2. liczę że jeszcze kiedys go napiszesz bo bardzo chcę go przeczytać

      Usuń
  8. Szkoda...bo notka była ciekawa. Następnym razem miej w 4 literach i usuwaj takie anonimowe komentarze i św.spokój ;) Był podany adres źródła, więc było ok, ale czekam na następną w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następna się robi :D

      Usuń
    2. Dokładnie. Nie ma co się przejmować anonimowymi ludźmi, którzy piszą nieprzemyślane czy obraźliwe komentarze. Skrytykować jest najłatwiej, gorzej dać coś od siebie. Nie przejmuj się i pisz dalej.:) Notka mi bardzo podobała i żałuję, że ją skasowałaś...

      Usuń
  9. mnie w tym blogu podoba sie no prawie wszystko.nie rozumie więc jakis anonimowych wpisów pełnych pretensji.autorka sie stara wkłada w to dużo pracy i serca więc po co to niszczyc.prosze nie przejmowac sie krytyką i pisac dalej bo to przecież świetny blog.wszystkiego dobrego.Pozdrawiam .Delfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz jakieś uwagi to napisz :) Nie usuwam konstruktywnej krytyki tylko chamskie wpisy :)

      Usuń
  10. a mam pytanie czy ktoś otrzymał już kartki z życzeniami od Kate?

    OdpowiedzUsuń
  11. teraz podoba mi sie że można głosowac według podziału na sukienki płaszcze i inne stylizacje.bo przedtem mozna było sie zagubic a tak to wszystko ok.naprawde świetny blog bardzo rzetelnie prowadzony codziennie tu zaglądam i bede zaglądac.wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem, namieszałam, ale zanim spostrzegłam swój błąd, post już opublikowałam i nie chciałam robić większej zadymy, niż zrobiłam :D

      Usuń
  12. teraz podoba mi sie że można głosowac według podziału na sukienki płaszcze i inne stylizacje.bo przedtem mozna było sie zagubic a tak to wszystko ok.naprawde świetny blog bardzo rzetelnie prowadzony codziennie tu zaglądam i bede zaglądac.wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawde nie ma sie czym przejmowac.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko jest w porzadku.a blog jest naprawde świetny.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o tego cudowngo bloga, do którego każdy inna jest porównywany i uważany za niby gorszy to nie zgadzam się. Na ten znacznie przyjemniej wchodzić i komentować.. bo na tamten to szkoda gadać.... wiecznie cenzura, bo źle się pisze o Kate no i nieprzyjmene odpowiedzi właścicielki tamtego bloga...która często obraża ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  16. koniecznie do autorki - namawiam spróbuj napisać usuniętą notkę - specjalnie dla tych którzy są czytelnikami - którzy nie mieli okazji jej przeczytać - pisałaś na podstawie źródła więc dasz rade nawet jak wyjdzie trochę inaczej - będzie to ogromny pstryk w nos tym niemiłym - co to ma znaczyć ze autorka nie może realizować swoich pomysłów - nie poddawaj się walcz i broń - napisz to jeszcze raz - to było dobre i ciekawe - nie wyrzucaj swojej pracy i nie pozwól aby stali czytelnicy tracili ciekawe twoje notki ze względu na kilka złośliwych komentów, uwierz, że możesz to zrobić i basta
    musisz być pewna siebie i tego co robisz i nie dać sobą manipulować a wierni czytelnicy będą wdzięczni - bo pamiętaj że oni są ważni - dla nich bądź fair i dla nich się staraj - namawiam pokaż siłę woli i chęci - myślę, że wielu się zgodzi z tymi słowami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, ale na pewno już w nie w tym roku :) postaram się ją napisać w weekend po Nowym Roku :)

      Usuń
  17. skoro kilka negatywnych komentów skłoniło Cię do usunięcia posta to cała masa pozytywnych musi Ci dać jeszcze większą siłę do pokonania tego złego nacisku niemiłych czytelników i odparcia negacji - wygraj już teraz napisz to jeszcze raz - może wyjdzie z tej całej sytuacji cos niesamowicie interesującego i nie daj się - pokaż że jesteś ze stali - dodaj intrygujący tytuł co przyciągnie nawet tych niemiłych ale nie wszyscy przeczytali nową notkę a już ją usunęłaś bo znalazły się negatywki - ważni są stali i wierni i wspierający i pozytywni czytelnicy i dla nich to powinnaś powtórzyć

    OdpowiedzUsuń
  18. Notki niestety nie czytalam, ale zareczam Cie jesli zdania zostaly zmienione + podalas zrodlo wszystko jest OK !!!
    Nie martw sie hejterami, oni celowo podjudzaja, a potem udaja dobrych. Jesli ma byc modernizacja. ok. Niech bedzie :) Ale uaktualniaj komenatrze i notki jak najczesciej !
    Super blog, powodzenia !!!
    Filolożka.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też podisuje sie pod wyżej wymienionymi komentarzami.blog super i prosze nie przejmowac sie złośliwościami

    OdpowiedzUsuń
  20. hej. ja czytalam te notatke i pwiem ze byla ciekawa. wszystko co musialas zrobic to dokladnie okreslic na podstawie czego to napisalac , dac autora itp. Powinnas dac go spowrotem, konecznie bo to bylo ciekawe . Przeczytalam ten "u zrodla" i faktycznie duzo bylo z tamtego, tak wiec daj to ponownie tylko napisz na podstawie czego.
    Czytalam tez komentarz kogos kto chcial gdzies cos donosic........koszmar jakis.........uwazam ze starcczlo grzecznie napisac by podac material zrodlowy, ale cozl............taka to zawistna natura niektorych.
    pamietajcie, ze przeciez nie zawsze idzie sie do innych gazet i tam czyta info, a wszytko przeciez dotyczy rodziny krolewskiej
    Nie martw sie wiec dziewczyno i pisz dalej, to daj ponwonie i tyle. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ronnie natalia-oreiro-pl