niedziela, 7 grudnia 2014

Kate i William w USA-Dzień pierwszy

dailymail.co.uk

Kate i William oficjalnie rozpoczynają swoją trzydniową wizytę w Nowym Jorku. Na lotnisku JFK w  Nowym Jorku wylądowali z lekkim opóźnieniem, z powodu burzy.  Od razu przejechali do hotelu The Carlyle.

dailymail.co.uk

Ludzie oczekiwali pary od wielu godzin.

twitter.com


Kate wybrała płaszcz od Seraphine, botki, kopertówkę od Russell and Bromley oraz rękawiczki od Cornelii James.

zimbio.com
Poza tym miała też kolczyki-prezent ślubny od księcia Karola.

zimbio.com

***

Tego samego wieczoru Kate i William wzięli udział w prywatnej kolacji The Royal Foundation.

Dailymail.co.uk
Kate wybrała sukienkę Beulah London, buty od Stuarta Weitzmana oraz kopertówkę Mulberry.

Dailymail.co.uk

Miała też kolczyki.

dailymail.co.uk

 Notka z dzisiaj już za chwilę :)


twitter.com, dailymail.co.uk

3 komentarze :

  1. Sukienka mnie zachwyciła, płaszcz nie czarny, ale mógłby być bardziej żywego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wyglądają kolczyki. Nie ma zdjęć z bliska?
    Wspaniale widzieć Kate i Willa razem, obejmujących się. To takie słodkie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog jestem tu po raz pierwszy a już mi sie podoba.Księżna wyglądała pięknie podobały mi sie wszystkie stylizacje ale zachwyciła mnie ta długa wieczorowa sukienka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ronnie natalia-oreiro-pl