niedziela, 21 grudnia 2014

Rok temu, o tej porze...

Dzisiaj mija dokładnie rok istnienia tego bloga.

Co się zmieniło w moim życiu? Myślę, że sporo.

Przede wszystkim dziele się z innymi swoją pasją. W moim otoczeniu niewiele ludzi rozumie moje zainteresowanie. "Co ty w niej widzisz? Zwykła księżna." No cóż, dla mnie niezwykła.. :) Ale inni tego nie zrozumieją.

Zmieniło się też to, że mam trochę mniej czasu, ale to w sumie nie problem. Tylko potem dłużej siedzę nad książkami, ale czego się nie robi dla pasji?xD

Przejdźmy do podsumowania.

Wyświetlenia bloga: 88 155

Liczba postów: 142

Największa liczba wyświetleń posta: 8306 <klik>

Komentarze: 636

Najwięcej komentarzy: 16 <klik>

Najwięcej wyświetleń-zakładka: 653 <klik>

Obserwatorzy:

Larissa Tudor
Carmen Blanca
Królowa Letizia
Paulina Paula
Marta
Aurelina, catherinetheduchess.blogspot.com
Papa


Myślę, że to wszystko.


Chciałam bardzo podziękować wszystkim tym, którzy byli ze mną przez ten rok. Dołączaliście tu stopniowo, ale jesteście i bardzo Wam za to dziękuję. Dziękuję Anonimom, którzy też komentują.


Jeszcze raz bardzo wszystkim dziękuję.

Zapowiada się kolejny rok pełen emocji :)


gifyy.bloog.pl


12 komentarzy :

  1. Zdecydowanie podzielam zdanie Twoich znajomych... w przypadku Kate nei widać żadnej niezwykłości... jest nijaka, pozbawiona klasy, nie potrafi się ubrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. niedawno odkryłam twoj blog i jestem zachwycona.podobnie jak ty bardzo lubie monarchie i bardzo podoba mi się księżna Kate.podziwiam ją za styl urode piękne włosy itp.Moi znajomi nie rozumieją tego zainteresowania ale to jest moje życie i moja sprawa i mam to gdzieś.przypuszczam że jestem od Ciebie starsza więc z doświadczenia wiem że wszelkie złośliwości należy olac.podziwiam to co robisz i mam nadzieje że bedziesz z nami w nadchodzącym 2015r.życze Ci wszystkiego dobrego i postaram sie codziennie odwiedzac twój blog.Pozdrawiam.Delfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że podoba Ci się mój blog :) Dziękuję za miłe słowa i za życzenia :) Również życzę Ci wszystkiego Najlepszego :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :D obserwuję ten blog od początku i nie wiem kiedy minął ten rok

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)) Jak dla mnie jest to jeden najlepszy blog o Kate :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Jeden z najlepszych blogów o Kate ( jeśli nie najlepszy) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, to będzie rok pełen emocji, pojawi się na świecie kolejna księżniczka lub książę! :)
    Będziemy wyczekiwac pierwszych zdjec maleństwa, będziemy oglądac relacje z wyjścia ze szpitala,
    pociążowe stylizacje Księżnej i wspólne zdjęcia George'a wraz z rodzeństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uważam, że w czasach tabloidyzacji, wulgarnosci i wszechobecnej erotyki to właśnie ta "nijaka" Księżna jest NIEZWYKŁA. Klasyka, styl, dobre maniery, grzecznosc to jest w dzisiejszych czasach niezwykłosc.
    Nijakością będą niedługo Rihanny czy inne Nicki Minaj, bo tego typu osób jest już w mediach zbyt wiele i ich gołe tyłki powoli na nikim nie będą robic wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat jeśli chodzi o styl, maniery i grzeczność to Kate tutaj nie jest jedyna.... Mary, Mathilde, Maxima... sorry, ale to są kobiety z klasą, stylem, manierami... potrafiły świetnie wykorzystać swoją pozycję. Kate nie robi nic konkretnego, nie wiadomo jak konkretnie wspiera organizacje prócz bywania, a tym tylko nie przyciągnie się ludzi. Miała 3 lata a tu marne wyjścia, ciągłe wakacje, teraz druga ciąża w krótkim odstępie czasu. Wypada blado, a cała uwaga skupia się tylko na jej beznadziejnych stylizacjach a nie na tym co robi czy co mówi.

      Usuń
    2. Królowa Matylda bije na głowę wszystkie pozostałe wymienione, ale księżna Kate jest tuż za nią. Maxima i Mary nie mają zbyt dobrego stylu i nie mają tego królewskiego "czegoś" w sobie. Matylda i Kate są bardziej wyrafinowane, dystyngowane, stylowe. Maxima i Mary to takie po prostu "sympatyczne babki", niemalże z sąsiedztwa. Obie nie są Europejkami i może stąd wynika ta różnica.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ronnie natalia-oreiro-pl