poniedziałek, 7 lipca 2014

Kate i William na finale wimbledonu

zimbio.com
Wczoraj Kate i William pojawili się na finale Wimbledonu mężczyzn. Na korcie walczyli ze sobą Roger Federer i Novak Djokovic. Niestety, to Novak wygrał mecz. Para potem mu osobiście pogratulowała.

dailymail.co.uk
Na mecz wybrała się też rodzice Kate, Pippa i jej chłopak, Nico Jackson.
,
dailymail.co.uk


Kate wybrała dzisiaj sukienkę Jonathana Saundersa, którą miała na sobie podczas Royal Tour w 2012r.

dailymail.co.uk
 Do tego dobrała też kremową kopertówkę L.K. Bennet i szalik w tym samym kolorze.

dailymail.co.uk
Miała też kolczyki Kiki McDonough i okulary Ray Ban.
zimbio.com

Na rękę założyła zegarek Cartiera.

dailymail.co.uk




Kate zobaczymy dopiero za prawie miesiąc, ale za dwa dni pod rząd. 28 i 29 lipca Kate i William przyjadą na dwudniową wizytę do Glasgow. Może zabiorą ze sobą Georga?

9 komentarzy :

  1. Notka jak zwykle świetna.
    Wychodzi na to, że to jest najbardziej profesjonalny blog o Kate-Notki są na bieżąco, z opisami i dobrze dobranymi zdjęciami. Oby tak dalej!. Gratuluję Ewelina!

    Kate-maniaczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) miło mi, że się podoba :)

      Usuń
    2. To prawda ;) Jeśli chodzi o wiadomości związane z Kate jesteś zawsze pierwsza i to z konkretami :)

      Usuń
  2. Też czytam regularnie bloga i gratuluję wytrwałości oraz sumienności choć nie ukrywam, że uśmiechnęłam się czytając "Niestety, to Novak wygrał mecz". Widzę, że mamy odmienne gusta bo akurat ja jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa :D co do Kate to podoba mi się w tej sukience i uważam, że bardzo korzystnie wygląda w krótszych włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nie interesuję się sportem, a napisałam tak, bo Federera kojarze a Djokovica nie :D

      Usuń
  3. jak zwykle super notka :)

    Przewidujesz na okres bez-wyjść-Kate jakieś notki tematyczne? Czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach, ale co z tego wyjdzie, nie mam pojęcia :) Postaram się dodać, ale nic nie obiecuję :)

      Usuń
    2. będę wdzięczna za dodanie jakiś notek bo bardzo lubię czytać twoje posty :)

      Usuń
    3. Dziękuję, miło mi słyszeć, że komuś się podobają moje notki, bo to oznacza, że moja praca włożona w ich pisanie nie idzie na marne :)
      A co do notki, w piątek wyjeżdżam, nie wiem, ile mnie nie będzie, więc nie wiem, czy taka notka, jaką planuje pojawi się, ale mam nadzieję, że uda mi się ją napisać :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ronnie natalia-oreiro-pl