poniedziałek, 8 września 2014

Kate po raz drugi w ciąży!

Witajcie!

Wiem, że długo nie pisałam,a le to dlatego, że nie miałam za bardzo czasu. nowa szkoła, wakacje prawie wogółle mnie nie było w domu. Ale wracam do Was z wspaniałą nowiną!

Dzisiaj, gdy wróciłam ze szkoły jak zwykłe weszłam na Twittera. I co się okazało? Kate po raz drugi jest w ciąży!

Informacja została oficjalnie potwierdzona.

british-royal-family.blogspot.com

Powiem szczerze, że jestem zaskoczona tą informacją. Nie spodziewałam się, że krótko po pierwszych urodzinach Georga Kate i William zdecydują się na kolejne dziecko.

Jak myślicie, to będzie chłopczyk czy dziewczynka? :)

Zapraszam Was do udziału w ankiecie na pasku bocznym.



twitter.com

4 komentarze :

  1. Super! Będzie dziewczynka czuję to w kościach ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wiadomość.:) Fajnie byłoby gdyby teraz urodziła się dziewczynka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też stawiam na dziewczynkę, ale co będzie to dowiemy się pewnie dopiero jak się urodzi :D

      Usuń
    2. Też chciałabym dziewczynkę ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ronnie natalia-oreiro-pl