środa, 4 czerwca 2014

Członkowie rodzin królewskich na obchodach 25 lat wolnych wyborów

Dzisiaj w Polsce obchodzimy 25 rocznicę wolnych wyborów. Więcej o tym wydarzeniu możecie przeczytać tutaj. Z tej okazji do Polski przyjechali prezydenci różnych państw oraz członkowie rodzin królewskich. Ponieważ mało można o tym przeczytać postanowiłam stworzyć o notkę.

Dzisiejsza notka poświęcona jest królewskim gościom.

Na początku zdjęcie, które przedstawia wszystkich zaproszonych gości.



Wśród gości byli Król Belgów, Philip oraz jego żona, Mathilde.

Zostali powitani na dziedzińcu. Po zrobieniu grupowego zdjęcia pani Anna Komorowska wzięła Mathilde pod rękę i poszły na spacer, zawzięcie o czymś dyskutując. Widać było, że bardzo się lubią.

REX


Następnie wzięli udział we Mszy Św. za Polskę.


REX
Przybyli też na uroczystości, które odbyły na Placu Zamkowym.



Na koniec uczestniczyli w koncercie. Potem wylecieli już z Polski, bo na kolejnych uroczystościach ich nie było. Poza tym mieli spotkanie w pałacu z.. Barackiem Obamą!

facebook.com/Place Royale



Książę Henri z Luksemburga

Już wczoraj Książę Henri wziął udział we wręczeniu nagród solidarności. A dzisiaj wziął udział we Mszy Św, podobnie jak Mathilde i Philip.

plotek.pl
Niestety, książę Henri nie ma za wiele zdjęć z tej wizyty. Najprawdopodobniej Henri jeszcze dzisiaj wróci do Luksemburga.




Książę Edward

Książę Edward przybył dzisiaj do Polski. Został powitany przez pana Prezydenta, Bronisława Komorowskiego.


Po drodze poprawił sobie muszkę ;)

REX
 Książę Edward ma zaplanowane na jutro kilka spotkań. Nie wiemy natomiast, co dokładnie będzie robił.

Książę Henri i Edward ok. 15:00 wysłuchali orędzia prezydenta Bronisława Komorowskiego. Moja koleżanka znalazła bardzo fajne zdjęcie:

warszawa naszemiasto.pl
Zdjęcie zostało zrobione podczas orędzia Prezydenta wygłoszonego do zgromadzenia narodowego. Można na nim zobaczyć wszystkich gości, którzy zostali zaproszeni do Polski.


Notka została napisana z ogromną pomocą mojej koleżanki, za co jej bardzo dziękuję. Tak się złożyło, że ona oglądała wszystko, podczas gdy ja byłam w szkole. Dziękuję za przesłanie zdjęć i relację z uroczystości :)


4 komentarze :

  1. To niesamowite zobaczyć tyle ważnych osobistości w Polsce, na takiej uroczystości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Polskie media nie piszą praktycznie nic o królewskich gościach, a szkoda...
      Tylko Obama i Obama :P

      Usuń
    2. Dokładnie :) gdyby nie to, że moja koleżanka oglądała wszystko na bieżąco i robiła zdjęcia nie napisałabym wielu rzeczy, np. O muszce Edwarda ;)

      Usuń
    3. Też mi się udało oglądać na żywo :) Próbowałam zrobić zdjęcia, ale kijowe wyszły, więc ich nie wrzucałam na bloga :P
      Najlepszy jest jednak filmik (znalazłam na onecie :P) jak wszyscy przysypiali na przemówieniu naszego Prezydenta w Sejmie łącznie z Księciem Edwardem xD :)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ronnie natalia-oreiro-pl