wtorek, 10 czerwca 2014

Garden Party

Dzisiaj ok. 16 odbyło się Garden Party z okazji 93 urodzin księcia Filipa.

express.co.uk
Potem spotkali się z ludźmi, którzy przybyli pod pałac Buckingham.

twitter.com

twitter.com

W Garden Party uczestniczyła również Kate. Nikt się tego nie spodziewał, bo miała pojawić się dopiero we czwartek. A tu taka niespodzianka!

twitter.com
Oprócz Kate były też obecne księżniczka Eugenia oraz księżniczka Anna.

dailymail.co.uk

Kate wybrała sukienkę od Alexandra McQueena.

dailymail.co.uk
 Do tego dobrała kapelusz od Corbetta. Co ciekawe, kapelusz został  zaprojektowany specjalnie do tej sukni.

dailymail.co.uk


Do tego miała buty od L.K. Bennett i kopertówkę Russell&Bromley.

lkbennett.com

apetiteprincess.com



Miała też swoje kolczyki od Annouskha.

zimbio.com

Skoro Kate pojawiła się dzisiaj, to znaczy, że w czwartek jej już nie zobaczymy :(




twitter.com, dailymail.co.uk, apetiteprincess.com

13 komentarzy :

  1. Cóż, nie podoba mi się ten kapelusik. Strasznie spłaszcza czoło Kate, szczególnie na tym zdjęciu:
    https://pbs.twimg.com/media/BpyOTZvCUAACjQA.jpg:large

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy zdjęcie ma za dużo ps czy faktycznie Kate ma za dużo pudru, bo wygląda dziwnie - na trzecim zdjęciu od dołu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądałam zdj byłego chłopaka Kate i zastanawia mnie kim on jest (czyżby Kate zanim zaczęła się spotykać z Willem próbowała swoich sił u innego bogatego i wpływowego). Na ślubie owego pana - Rupert Finch- były obecne osoby związane z Rodziną Królewską. Czyżby Kate obracała się w doborowym towarzystwie wcześniej niż nam się wydaje? Wiesz coś na ten temat...?

    http://www.popsugar.com/Rupert-Finch-Wedding-Pictures-30747266#photo-30747285

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kolejny pomysł na notkę ... o wcześniejszych związkach Willa i Kate

    http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1360731/Royal-Wedding-Kate-Middleton-Prince-Williams-old-flames-invited.html
    coś takiego znalazłam ale nie znam ang i mam z tym problem, a może ty wiesz coś więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonały pomysł.:) Popieram ideę notki o eksach Kate i Willa.:)

      Usuń
    2. Dziękuję za podesłanie artykułu ;) Na pewno go wykorzystam, jednak nie teraz, bo teraz Kate ma dużo wyjść. Może w lipcu lub sierpniu, bo wtedy rzadko będziemy widywać Kate :)

      Usuń
    3. Będę czekać ale mam nadzieje że zaskoczysz mnie też inną, ciekawą, tematyczną notką :)

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że nie zawiodę :)

      Usuń
  5. to nie te buty co zamieściłaś w notce, Kate miała takie bez dodatkowej podeszwy ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że znowu ubrała sukienkę od Alexandra McQueena, bo osobiście bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapelusz nie w moim stylu, sukienka ładna tylko ja bym na miejscu Kate zdecydowała się na inny kolor; cała stylizacja jest moim zdaniem taka mdła ;) /Nuit

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem wyglądała w tej sukience dużo lepiej w 2012 r. Nie dość, że miała pasek (?) w talii to jeszcze ładniejszy kapelusik i lepszy makijaż. /Nuit

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ronnie natalia-oreiro-pl