środa, 1 października 2014

List Kate do fundacji The Art Room.

Dzisiaj Kate miała mieć wyjście w związku ze swoim patronatem nad The Art Room. Jednak ze względu na ciągle zły stan zdrowia, nie pojawiła się. Wysłała za to przeprosiny.

twitter.com
"Chciałam podzielić moje gratulacje z wami wszystkimi z okazji wprowadzenia nowego Clore Art Room. Nie mogłam się doczekać, aby dołączyć do was wszystkich w tym szczególnym dniu w szczególności w ramach The Clore Duffield w 50. rocznicę Fundacji.
 

Jest mi naprawdę przykro, że nie mogę być z Wami dziśświętować ten kamień milowy. Jako mecenas sztuki pokoju Czuję wielką dumę, aby zobaczyć prace, które były robione z miłością. Narażone dzieci rozwijają się w bezpiecznych schronieniach, które zapewnia The Art Room; to podkreśla, jak ważne jest, aby wspierać dzieci w czasie, kiedy najbardziej potrzebują pomocy i wsparcia.

To partnerstwo z Clore Duffield jest ważnym momentem dla The Art Room. Nie mogę podziękować Fundacji osobiście, chciałabym jednak serdecznie podziękować Dame Vivien i jej Fundacji za wspieranie tak bliskie memu sercu, a co takiego obiektu transformacji dostępne dla dzieci Barlby Szkoły Podstawowej.

To naprawdę niezwykle ekscytujące patrzeć w przyszłości na jeszcze większą liczbę sztuk pięknych pokoi, w których będzie zmieniać się życie wielu bardziej wymagających i wrażliwych dzieci. Mam nadzieję, że macie wspaniałe popołudnie. Przesyłam moje szczere przeprosiny za to, że nie jestem w stanie przyłączyć się do ciebie, ale mam nadzieję, że będę miała okazję odwiedzić Barlby i widzieć Clore Art Room wkrótce. "



Tłumaczenie jest moje, więc przepraszam za jakiekolwiek literówki bądź błędy. Jeśli jakiś zauważycie, napiszcie mi o tym, a ja postaram się jak najszybciej go poprawić :) 

twitter.com, dailymail.co.uk 


*** 

Według waszych głosów, które oddaliście w ankiecie,  Kate urodzi dziewczynkę. W głębi ducha też stawiam na dziewczynkę, ale jeśli będzie chłopczyk to też będę bardzo szczęśliwa :) 

1 komentarz :

  1. Miejmy nadzieję, że niedługo zobaczymy Kate uśmiechniętą i radosną :)
    Kate-maniaczka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ronnie natalia-oreiro-pl