wtorek, 28 października 2014

Zdjęcie Kate i George'a z czerwca+ więcej

tumblr.com
W sieci pojawiło się nowe zdjęcie Kate i Georga. Zostało zrobione 27 czerwca.

Jak widać, Kate ma na sobie sweterek, jeansy i trampki. Podejrzewam że to te od Mint Velvet.

A już myślałam, że to jakieś nowe. Ale stare też nie są złe, można zobaczyć Kate :)


Zdjęcie znalazła moja koleżanka, dziękuję, że podzieliła się ze mną i z kilkoma innymi osobami swoim odkryciem.



Kate i William wykupili lot do Aberdeen. Być może spędza jakiś czas w Balmoral
tumblr.com

15 komentarzy :

  1. Ale super blog! Pierwszy raz spotkałam się z takim tematem :)
    http://by-kllaudiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło zobaczyć George'a tak nieoficjalnie :)
    royaltyismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że wszystko co jest na tym blogu jest nie udolną kopią bloga : ksieznakate.blogspot.com wiem że przy pisaniu o tej samej osobie trudno jest o uniknięcie podobieństw ale na Boga to powoli wierna kopia po stylu przykro że ktoś tak nie szanuje pracy innej osoby i jeszcze na siłę reklamuję się na innych blogach ach przykre fu fu..

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że wszystko co jest na tym blogu jest nie udolną kopią bloga : ksieznakate.blogspot.com wiem że przy pisaniu o tej samej osobie trudno jest o uniknięcie podobieństw ale na Boga to powoli wierna kopia po stylu przykro że ktoś tak nie szanuje pracy innej osoby i jeszcze na siłę reklamuję się na innych blogach ach przykre fu fu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważ, że ten post był wcześniej tu niż na tamtym blogu :)

      Usuń
    2. skoro jest klika blogów o Kate, to trudno, żeby informacje się nie powtarzały i nie miały podobnej treści ;)

      Usuń
  5. Doprawdy? No to może powiesz mi, Droga Anonimowa Osobo o czym ja mam pisać? Mam pisać, że np. Kate była na rodeo i stąd to zdjęcie, podczas gdy Kate nie była na rodeo? Doprawdy czasami Wasze docinki są wręcz śmieszne. Nie chodzi tu o to, że śmieszne jest Wasze zdanie, bo każdy ma, jakie chce i nikt nie ma prawa tego zmieniać. No, ale, na Boga, czasami zastanówcie się nad sensem komentarza, bo według mnie, Twój nie ma żadnego sensu. No bo odpowiedz mi logicznie, o czym ja mam pisać, skoro mój blog i blog Marty są na ten sam temat, jak sama zresztą zauważyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelino ! Nie przejmuj się takimi komentarzami tylko ciesz się z prawdziwych czytelników ! :)

      Kate-maniaczka.

      Usuń
  6. Lubię takie zwyczajne zdjęcia. Pokazują prawdziwą twarz osób ze świecznika. Ciekawe czy George się dobrze bawił?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wejdzie na bloga Marty (ksieznakate.blogspot.com) na post o zdjęciu Kate i Georga z czerwca. Jakiś anonim pisze tam o Ewelinie i o tym, że nieudolnie kopiuje ona notki Marty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że mnie o tym poinformowałaś :) jednak ja się tym nie przejmuję, gdyż ona nie ma mi nic do zarzucenia. Nie kopiuję od Marty, ale skoro ktoś twierdzi inaczej, to cóż ja na to poradzę? ;) biedny człowiek. Ma tak nudne życie, że szuka czegoś, czego nie ma ;)

      Usuń
  8. Nie wiem czy pamiętasz ale Marta miała kiedyś konkurs na stylizację dla Kate. Mam taki pomysł żeby co miesiąc robić taki konkurs bez nagród i ty byś oceniała od 1 do 10 każdą stylizację i tak co miesiąc ty byś też wymyślała okazję np.white tie. Co ty na to? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł :) tylko czy będą chętni na wzięcie udziału? :)

      Usuń
    2. zawsze można spróbować. Myślę, że jest dużo dziewczyn, które lubią modę. :)

      Usuń
    3. Z Twoją pomocą i jeszcze jednej osoby wpadłam na nieco inny pomysł :) Wszystko w nowym poście, który opublikuję jeszcze dzisiaj :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ronnie natalia-oreiro-pl