czwartek, 13 listopada 2014

Kate i William na Royal Variety Performance

Dzisiaj Kate i William przybyli do teatru Palladium, aby wziąć udział w Royal Variety Performence.

zimbio.com



Zostali powitani przez kompozytora, Andrewa Lloyda Webbera oraz jego małżonkę.

zimbio.com

Następnie rozmawiali z zespołem One Direction.

zimbio.com
Potem Harry Styles powiedział że pogratulował jej ciąży, a Liam Payne zdradził, że jeszcze nigdy tak się nie denerwował.

zimbio.com
Oprócz zespołu, Kate spotkała się m.in z Ed'em Sheeranem i Demi Lovato.

zimbio.com

Ponadto zarówno Kate, jak i William rozmawiali z Ellie Goulding, która, jak zapewne pamiętacie, zaśpiewała "Song" Eltona Johna do pierwszego tańca na weselu pary.

zimbio.com

dailymail.co.uk

Na koniec Kate otrzymała bukiet. Dała go jej sześcioletnia Charlotte Tomlinson.

dailymail.co.uk

Na gali byli tez rodzice Carole i Michael. Sukienka Kate i Carole są bardzo do siebie podobne.

Dailymail.co.uk

Całą galę będzie można oglądnąć w grudniu na ITV.

zimbio.com
Kate wybrała dzisiaj sukienkę od Diane von Furstenburg, buty od Jimmy Choo i cekinową kopertówkę.

dailymail.co.uk

Do tego dobrała kolczyki od Kiki McDonough.

dailymail.co.uk
Miała też ślicznie spięte włosy.

dailymail.co.uk

Kolejne wyjście Kate już w 19 listopada. Kate weźmie udział w wręczeniu nagród w Pałacu Kensington w ramach swojego patronatu nad Place2Be. A 25 listopada pojawi się w hospicjum dla dzieci w Norfolk.

A 7-9 grudnia będzie trwała wizyta w USA



twitter.com, dailymail.co.uk

13 komentarzy :

  1. Juz mi się podoba, piękna suknia no i przede wszystkim fryzura, czekam na lepsze zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądała :) uważam, że jest to jedna z lepszych stylizacji Kate :) no i nareszcie w spiętych włosach. mam nadzieję, że częściej będziemy mieli okazję widzieć ją w takich fryzurach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kate mnie zachwyciła !!!! Nie lubię Jej w ciemnych kolorach [ :D tak jak ty :D ], ale tym razem Mnie oczarowała poprostu ! i ta fryzura <3 Wg mnie to:::: NAJLEPSZA STYLIZACJA KATE W 2014 ROKU :D

    Kate-maniaczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie bardzo jej ladnie w czarnym, a sukienka i fryzura mnie zachwycily :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kate po prostu błyszczała. Idealna stylizacja.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo niekorzystny wygląd bloga i to OGROMNE zdjęcie jest wkurzające!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stąd też ankieta na pasku bocznym u samej góry :)

      Usuń
    2. może źle się wyraziłam, nie to że mi nie odpowiada wygląd bloga tylko to duże zdjęcie na samej górze, jakby istniała możliwośc zmiany na mniejsze było by super, bo taka wielka twarz jest przerażająca :P a niekorzystnie wygląda tylko brak polskich znaków

      Usuń
  7. Bardzo udana stylizacja, piękny uśmiech Kate :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ronnie natalia-oreiro-pl