wtorek, 25 listopada 2014

Wizyta w Norfolk Showground

Dzisiaj Kate przybyła do East Anglia's Children's Hospices.

dailymail.co.uk
Na początku Kate otrzymała kwiaty od dwóch dziewczynek, które się jej ukłoniły.

dailymail.co.uk

Spotkała się  też z prezesem organizacji, Grahamem Butlandem, który powiedział, że to dla nich zaszczyt, że księżna im patronuje. Dodał też, że dzięki pomocy Kate ludzie mogą zwrócić większą uwagę na potrzeby nowego hospicjum.

dailymail.co.uk

Potem mnóstwo gości weszło do budynku, aby dowiedzieć się więcej o nowym odwołaniu. Kate usiadła przy stoliku z karteczką "George".

zimbio.com

Następnie Kate podziwiała naczynia ceramiczne w owady i kwiaty. Autorką tego dzieła jest Emma Bridgewater.

zimbio.com

Spotkała się też z rodzinami i wolontariuszami  i poznała ich doświadczenia.

zimbio.com
Kate wygłosiła też przemowę.

twitter.com/Victoria Murphy

Kilka słów powiedział też Leigh Smith. Opowiedział on o swojej córeczce, Beatrice, która zmarła w 16 tygodniu życia na rzadką chorobę serca. Powiedział:

"Byłem tak zaskoczony, gdy otrzymałem list z tymi osobistymi uwagami i podpisany przez nią.To był piękny gest i pomógł mi w strasznym czasie. Byłem wzruszony, poświęciła tyle czasu, aby przeczytać mój list. Powiedziałem sobie, że to pokazuje, jak bardzo jej zależy. Mam nadzieję, że Beatrice patrzyła, jak poznałem Kate"
(tłumaczenie własne)

dailymail.co.uk

Kate wybrała sukienkę od Catherine Hooker. Na początku wszyscy myśleli jednak, że to projekt Catherine Walker. Do tego dobrała buty od Jimmy Choo oraz kopertówkę.

dailymail.co.uk
Całość dopełniła biżuteria. Kate wybrała kolczyki od Kiki McDonough oraz naszyjnik od Mappin and Webb.

zimbio.com

Jak Wam sie podoba dzisiejsza stylizacja?

Jak się tylko zastanawiam, jaka jest ta pogoda w Londynie, że Kate nie ubrała płaszcza ;)


twitter.com, dailymail.co.uk

5 komentarzy :

  1. U Kate rzeczywiście nie widać brzucha! ;) I tak ładnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kate kwitnie:) Piękna stylizacja. Według mnie jedna z lepszych po ogłoszeniu drugiej ciąży:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest i bylo dzisiaj dosc zimno, ale z tego co zauwazylam to duzo anglikow chodzi tak ubranych mimo takiej pogody ;) (mieszkam w Londynie ).

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygląda, ale ten makijaż ;) nie wiem po co Księżna maluje tą krechę na linii wodnej....

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo korzystna stylizacja. Kate wyglądała świetnie.
    Natomiast na mnie największe wrażenie robi czarno-biała fotka matki z maleństwem...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ronnie natalia-oreiro-pl