piątek, 9 stycznia 2015

33 urodziny Kate

Aż trudno uwierzyć, że dzisiaj Kate świętuje swoje 33 urodziny.

Jak donoszą media Kate, ze względy na ciążę, nie robi żadnej hucznej zabawy. Spędza je w swojej wiejskie posiadłości Anmer House w towarzystwie Williama i Georga. Być może przyjadą do nich najbliżsi i będziemy mieć jakieś zdjęcia.

Już za trzy miesiące Kate powita na świecie swoje drugie dziecko. Podobno ma być to dziewczynka, ale nie jest to potwierdzone. Pamiętajmy, że George też miał być dziewczynką ;)


Sto lat, Kate! :)

familie.pl

12 komentarzy :

  1. Mam wielką nadzieję, że będzie dziewczynka. Oby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też trzymam kciuki za dziewczynkę :)

      Usuń
    2. Też bym chciała :) A najbardziej by się z tego ucieszył dziadek - książę Karol :)

      Usuń
    3. Ja też zaliczam się do grona " waiting for a girl " :)

      Kate-maniaczka.

      Usuń
  2. ciaza to nie choroba

    OdpowiedzUsuń
  3. Kare urodzila sie tego samego dnia co moja szwagierka czyli meza siostra William utego samego dnia co ja a Kate i Wiliam brali slub tego samego dnia co moja tesciowa ma urodziny ile to my mamy swpolnego z ksiazeca para ohhh ahhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz fajnie ;) i twoja rodzina też :) świętujecie w iście królewskich dniach :)

      Usuń
  4. spóźnione ale najlepsze życzenia dla Kate! czekam w kwietniu na małą księżniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja liczę na drugiego chłopca. Chyba jestem w mniejszości.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ronnie natalia-oreiro-pl