piątek, 2 stycznia 2015

Weekend George'a z babcią

people.com

Wiemy, jak George spędził weekend, kiedy jego rodzice odbywali oficjalną podróż do Nowego Jorku.

Był wtedy pod opieką państwa Middleton. Jego niania miała wolne. Carole wzięła wnuka na przedświąteczne targowisko niedaleko jej domu w Bucklebury.

George był ubrany w tweedową kurtkę. Najbardziej interesowały go stragany z warzywami i rzemiosłem. Próbował też jedzenia. Widocznie bardzo posmakował mu pudding, bo wrócili się po jeszcze jedną porcję.

Na razie nic nie wiadomo o nowych wyjściach Kate.


people.com

12 komentarzy :

  1. Pewnie żadnych wyjść nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jeszcze zobaczymy Kate przed porodem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie matki Kate kobieta jest irytująca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "mówiło się" że to ona pchała Kate do małżeństwa z Willem

      Usuń
    2. też mi sie tak wydaje

      Usuń
  4. dobrze, że George ma takich dziadków, z którymi może spędzić czas jak inne 'normalne' dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta cała mamunia chce byc celebrytka.Wystarczy przyjglądnąc sie jakie sukienki zakłada i porownac są takie podobne do tych ktore nosi Kate.A kate uwielbiam jest niepowtarzalna

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym abyś przygotowała post na temat rodziny Kate :) dałoby się zrobić? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś takiego już zrobiłam :)
      http://katethecambrdiges.blogspot.com/2014/06/przodkowie-kate-middleton.html

      Usuń
  7. kate jest wspaniała ale jej matka mnie denerwuje i sama nie wiem dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie bardziej niz mama irytuje jej brat. Nie moge go zniesc. Natomiast bardzo podoba mi sie jej ojciec- widac w nim wiele ciepla i skromnosci. Co do pchania do malzenstwa i w ogole zapoznania sie z Williamem, tez tak mi sie wydaje ,ze to dzielo mamy. Ale z drugiej strony podziw dla niej za to co w zyciu osiagnela, jaka jest kobieta, matka, kobieta interesu. Szacun. Mysle, ze dzieci wychowala swietnie i zawsze byla po ich stronie i zawsze umiala ich wesprzec, a to bezcenny dar.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co myślicie Kate robi jak nie ma publicznych wyjść?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ronnie natalia-oreiro-pl