piątek, 24 kwietnia 2015

Nowa autorka

Witajcie kochani!

W oczekiwaniu na narodziny drugiego dziecka Kate i Williama na tym blogu zaszły pewne zmiany, o których w tym poście chciałam Was poinformować.

Jestem nową autorką tego bloga. Mam na imię Klaudia. Założycielka bloga postanowiła zrobić sobie przerwę z blogowaniu (jej decyzję przyspieszyło pewne wydarzenie). Nie chciała zostawiać bezczynnie bloga, więc powierzyła go mi. Czy to był dobry krok, dowiemy się niedługo :)


Notki tematyczne będą pojawiać się częściej, niż było to wcześniej. Mam w planach dokończyć cykl notek pt. "Kate i znane osoby", która została zaczęta, ale Crazy Music jej nie skończyła.


Moderacja komentarzy, chodź dopiero kilka dni temu wprowadzona, zostanie wzniesiona. Mam tylko nadzieję, że nie dane mi będzie ponownie jej zakładać. Uważam, że skoro w Polsce panuje wolność słowa, to ten blog nie może być wyjątkiem. Osobiście moderacji nie popieram, bo to ogranicza, o ile całkowicie zabrania wyrażania swojej opinii.


Konstruktywna krytyka będzie zawsze brana sobie przeze mnie do serca i postaram się wyciągnąć z niej wnioski. Nie uważam się za osobę idealną, każdemu się zdarza błąd. Dlatego jeśli ktoś będzie miał jakieś uwagi do mojej pracy, proszę śmiało pisać. Jednak jeśli na blogu zacznie pojawiać się chamstwo i wulgaryzmy, od razu, gdy go zobaczę, zostanie on usunięty. Szanujmy się nawzajem.


Mam nadzieję, że się polubimy i sprawię, że będzie tu częściej gościć :)


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.

Miłego czekania! :)

Klaudia

14 komentarzy :

  1. w takim razie życzę powodzenia :) już nie mogę się doczekać nowego cyklu notek o Kate i znanych osobach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Cykl ruszy, ale w związku z tym, że zostało to podzielone na 3 części ( z czego jedną już opublikowano, a druga się robi) pozostanie tylko trzecia. ostatnia. Dokładnie nie jestem pewna, kiedy się ona pojawi. W związku z tym, że Kate urodzi zapewne lada dzień postanowiłam, że nie będę się za nią brała teraz, tylko już po tym, jak emocje z narodzinami opadną :)

      Usuń
  2. Powodzenia :) Ja również nie mogę się już doczekać notek tematycznych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, postaram się je robić dość często :) Nie tylko czytanie, ale również robienie notek tematycznych jet bardzo ciekawe :)

      Usuń
  3. Powodzenia :) Ja też właśnie zaczynam prowadzić bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy poprzednia autorka powróci? I powodzenia w prowadzeniu, bo mamy duże wymagania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie zrobiła sobie przerwę i dopiero za jakiś czas zdecyduje, czy wraca, czy nie. Przynajmniej tak mi powiedziała :)

      Usuń
  5. Witam w gronie królewskich blogerek i życzę powodzenia oraz wytrwałości w prowadzenia bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  6. I słusznie, że tamta zrezygnowała. Moderacja miała zataić pewne kwestie, m.in mój komentarz nie był opublikowany. Dotyczył dyskusji pod wcześniejszym postem. OTÓŻ CRAZY MUSIC BYŁA AUTORKĄ NIEPRZYJEMNYCH KOMENTARZY U ,,KONKURENCJI". A przynajmniej części z nich. Raz zapomniała wyłączyć anonima :)
    Nowej autorce życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka była prawda, zapewne się nie dowiemy. Ale u mnie moderacji nie będzie, a dlaczego, to już napisałam :)
      Dziękuję :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ronnie natalia-oreiro-pl